Lp. |
Zadanie |
Forma realizacji |
1. |
Przygotowanie działania |
- ustalenie ze szkolnym koordynatorem wspomagania terminu spotkania szkoleniowego z nauczycielami;
- zapoznanie się z ustalonymi potrzebami i przyjętymi w PW celami danej formy szkoleniowej;
- pozyskanie informacji o placówce (od koordynatora wspomagania, ze strony internetowej itp.);
- przygotowanie formy szkoleniowej adekwatnie do potrzeb i celów;
|
2. |
Realizacja działań wspomagających |
- przeprowadzenie dostosowanych do potrzeb szkoły warsztatów i/lub innych zaplanowanych form szkoleniowych (wykładów, konsultacji, coachingu itd.) dla nauczycieli/dyrektora wraz z materiałami dla uczestników;
- sporządzenie listy uczestników i przekazanie jej koordynatorowi wspomagania;
- przeprowadzenie ewaluacji formy szkoleniowej na jej zakończenie (narzędzia dostarczone przez koordynatora) i przekazanie ankiet koordynatorowi;
LUB
- przeprowadzenie ewaluacji formy szkoleniowej na jej zakończenie (narzędzia dostarczone przez koordynatora), opracowanie jej wyników i przekazanie koordynatorowi;
|
3. |
Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę |
- pomoc w organizacji lekcji i zajęć otwartych.
|